15 tipov a trikov SEO optimalizácie

Už ste sa niekedy pustili do SEO optimalizácie a pri práci ste mali divný pocit, že by ste mohli robiť niečo zle? Nie ste sami. Vybrali sme pre vás viac ako desať najbežnejších chýb, ktorých sa pri SEO optimalizácii dopúšťate, tiež prinášame isté tipy, a úskalia jednotlivých techník.

seo-tips-for-meta-url-structure

Optimalizácia pre vyhľadávače je veľmi horúcim témou. Koniec koncov, každý chce mať vyššie umiestnenie a najlepšie byť na prvej stránke vyhľadávania Google a tým získať väčšiu prevádzku na svojich stránkach.

Identifikovali sme a urobili zoznam 15 najlepších SEO praktík, ktoré developeri majú tendenciu pomerne často zabúdať. Ak tieto jednoduché techniky SEO, praktizuje správne, môžu mať značný podiel na tom, akým sú vaše stránky zaradené do vyhľadávačov.

  • Používajte rel = “nofollow” tag pre menej hodnotné odkazy.Napríklad linky typu: ‘zobraziť viac’ atď. Etc.
  • Popisujte svoje odkazy plnohodnotnými spojeniami (kľúčovými slovami) namiesto “tu”, “viac” a pod.
  • Svoje odkazy zapisujte v čo najviac priateľskom štýle, snažte sa vynechať dynamické parametre v adrese.
  • Optimalizujte obrázky, vždy sa snažte použiť tag “alt”, v ktorom obrázok popíšete.
  • Na oddeľovanie slov v adresách využívajte “-” pomlčky, aby boli vaše odkazy lepšie indexované.
  • Vyhnite sa používaniu podčiarkovníkov “_” v adrese, radšej slová oddeľte pomocou pomlčky
  • Ak sa vo vašich adresách nachádza session_id, vypnite ho pomocou príslušnej direktívy
  • Využite vlastnosti “sticky posts” vo vašom redakčnom systéme.
  • Zaraďte do svojho blogu “tag cloud”
  • Vždy používajte úvodný odsek – tzv. Perex
  • Zapojte do svojho blogu RSS feed, najlepšie feed podľa kategórií
  • Snažte sa využívať techniky zvanej “internal linking”, vašim článkom to pomôže
  • Používajte podadresár radšej ako subdomény. Subdomény nezdieľajú silu odkazov z hlavnej domény, naopak subadresáre áno. Oboje má svoje pre a proti, tu záleží na konkrétnom použití.
  • Robte výskum cieľovej skupiny a vytvorte vhodný obsah webu.
  • Udržujte obsah aktuálny. Návštevníci nemajú radi zastaralý obsah. Častá aktualizácia obsahu priťahuje vyhľadávače na častejšiu indexovanie webových stránok.